onsdag 26 oktober 2011

Prao

Borrby El dag 4:
I morse körde vi till firman en sväng och sedan till huset vi var i igår. Det var en del som skulle göras klart och det var bara att sätta igång. Det skulle dras ny ström till alla rum. Tyvärr kunde jag inte göra så mycket så jag fick se och lära och räcka fram grejer som behövdes, även hämta grejer i bilen. Under dagen tyckte jag att det blev väldigt smutsigt på golvet så jag letade upp en kvast och sopade upp det mesta av det som låg på golvet. Vi höll på där hela dagen och man var verkligen helt slut när man kom hem

Borrby El dag 5:
Idag körde vi till samma hus som igår för att göra det allra sista. Kl nio skulle de på möte och det fick jag följa med på, inget interessant möte tyckte jag. Mötet tog cirka en timme och när det var slut tyckte både pappa och Tore att jag kunde gå hem, de skulle bara lämna sina bilar på servis och skriva fakturor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar